Wycieczka bractwa do Warszawy

27 czerwca 2022 roku my jako młodzież bractwa przy Parafii Świętego Jerzego Zwycięzcy w Białymstoku pod duchową opieką naszego opiekuna o. Mariana Romańczuka wyruszyliśmy pociągiem do Warszawy. Nasza grupa liczyła osiem osób. Punktualnie wszyscy zebraliśmy się na dworcu, aby ruszyć pociągiem w kierunku stolicy. Po przyjeździe i małych komplikacjach związanych z odnalezieniem naszego nocnego [spoczynku - przyp. red.] trafiliśmy na ulicę paryską gdzie w gościnnych progach prawosławnego seminarium duchownego znaleźliśmy miejsce w którym mogliśmy przenocować. Nasz dzień rozpoczęliśmy od przejazdu do centrum miasta gdzie zjedliśmy obiad w Złotych Tarasach, aby po kilku minutach odpoczynku wyruszyć  w kierunku centrum nauki Kopernik. Po odwiedzeniu wszelkich możliwych wystaw lekko zmęczeni, ale zadowoleni udaliśmy się w kierunku muzeum iluzji cosmos, tam wykonaliśmy kilka pięknych zdjęć. Bawiliśmy się bardzo dobrze i nawet nie zauważyliśmy kiedy nastąpił już wieczór. Po południu zmęczeni postanowiliśmy jeszcze udać się na kolację przy ulicy Chmielnej skąd udaliśmy się jeszcze również na Starówkę stamtąd ponownie udaliśmy się w kierunku Saskiej Kępy, aby po chwilowym odpoczynku przygotować się do zakupów na jutrzejsze śniadanie.